Buddhismus Čisté země jako vaišnavismus
Část osmá: Théravádský buddhismus a árjosofický útlak Drávidů na Šrí Lance …Théravádský buddhistický ateismus NENÍ benevolentní historická síla
Bhakti Ananda Goswami
Ateistický buddhistický voidismus v historii nepředstavoval benevolentní sílu. Historie elitářského (týkajícího se vyšších tříd) ,árjanského´ théravádsko-buddhistického útlaku tamilských šivaistických hinduistů, vaišnavů a uctívačů Déví na Šrí Lance je otřesná. Mocná ,árjanská´ sinhálská théravádsko-buddhistická vyšší třída / kasta se pohotově spojila s ateistickými anglo-germánskými árjosofy (jako jsou teosofové) v 19. století. Během obou světových válek šrílanští théravádští ,árjané´ sympatizovali s nacistickými okultisty a tato árjosofická aliance přetrvala do současnosti, kdy podporuje sinhálskou buddhistickou stranu v rasistické občanské válce árjanů s Drávidy (Sinhálců s Tamily) na Šrí Lance. Níže je seznam hinduistických chrámů, které nyní okupuje sinhálská armáda nebo byly znesvěceny či zničeny za vlády ikonoklastických théravádských sinhálských ,buddhistů´ na Šrí Lance.
Role théravádského buddhismu v tamilsko-sinhálském konfliktu
Šrílanský vztah mezi ,árjanskými´ sinhálskými théravádskými buddhisty z vysokých kast a ranými ruskými a evropskými árjanskými teosofy byl úzký. Navzájem se považovali za ,árjany´ a Drávidy s tmavší pletí považovali za karmicky podlidské. Britští a sinhálští ,árjanští´ političtí makléři se spikli, aby zotročili tamilské šivaistické hinduisty z indické pevniny pro práci na jejich plantážích ukradených chudým šrílanským farmářům prostřednictvím britského zákona o vyvlastňování půdy ,Crown Lands Reclamation Act´ (Otec Tissa Bálasúrja z katolického Střediska pro společnost a náboženství v Kolombu poskytl základnu pro informace o tomto zákoně a jeho historických následcích v Tamil Nadu a na Šrí Lance.). Kvůli příslibu práce na Šrí Lance od britské Východoindické společnosti se mnoho tamilských šivaistů a dalších hinduistů vydalo z Tamil Nadu na Šrí Lanku a během cesty zemřeli, zatímco ostatní přežili nepopsatelné strádání jen aby zjistili, že s nimi bude nakládáno ze strany Britů a jejich ,árjanských´ elitářských buddhistických spojenců jako s otroky. Mocní a bohatí / půdu vlastnící ,árjanští´ buddhističtí mniši kolaborovali s Brity při tomto vykořisťování a útlaku drávidských hinduistů. Théravádisté chovali hluboké pohrdání vůči ,modlářství´ hinduistů a stejně jako jejich protestantští britští spojenci byli ikonoklasté. Pro árjanské théravádské buddhisty a árjanské britské rasisty byli tmaví a ,modlářští´ drávidští hinduisté podlidskými a necivilizovanými uctívači kamene vhodnými pouze jako otrocká síla a nic jiného.
Britský ,Crown Lands Reclamation Act´, následná krádež malých dědičných rodinných farem, jejich sjednocení do rozsáhlých čajových plantáží a import a zotročení tamilských šivaistů a dalších hinduistů s tmavou pletí kvůli práci na nových plantážích položilo základ rozbrojům mezi Tamily a Sinhálci, které od té doby na Šrí Lance zuří. Sinhálská chudina, která byla vyhnána z půdy svých předků, ji žádala zpět. Tmaví jihoindičtí hinduisté importovaní kvůli práci na plantážích chtěli svobodu a vlastnit půdu, na které byli tak krutě nuceni pracovat za tak vysokou cenu. Elitářský společenský řád v čele s ,brahmánsko árjanskými´ théravádskými buddhistickými kněžími byl podporován Brity a ostatními Evropany. H. P. Blavatská s teosofy a raní árjanisté učinili Šrí Lanku jedním ze svých světových ústředí pro export svého militantního ateismu. Árjosofický esoterismus v Británii a Německu začal být prostoupen théravádským buddhistickým myšlením. Tento ,árjanský´ voidismus a s ním související morální relativismus se nakonec staly ústředními faktory zvěrstev Třetí říše. Théravádský buddhistický voidismus nebyl benevolentní historickou silou!
Níže uvedený článek odhaluje výsledek více než 100-leté přítomnosti árjanismu na Šrí Lance. Tamilští a telegu (drávidští) učenci nyní dokonce učinili svým hrdinou Rávanu, protože považovali Šrí Rámu za hrdinu árjanské rasy, která utlačovala Drávidy, jejichž hrdinou byl Rávana (viz www.tamilnet.com/art.html?catid=13&rid=98123002)! Současné hnutí za drávidská a dalitská lidská práva (,Nejsme vaše opice!´) má ve svém jádru problém euro-árjanské interpretace Rámájány prosazované árjosofy v 19. století. Hluboké zmatení a společenský předěl mezi drávidskými hinduisty a takzvanými árjanskými buddhisty na jedné straně a šivaistickými drávidskými hinduisty a takzvanými árjanskými vaišnavskými hinduisty na druhé agresívně propagovali euro-árjanisté koncem 19. a začátkem 20. století, čímž položili základ současného tragického stavu. ,Rozděl a panuj´ byla vždy hlavní strategie evropského imperialismu. Rasistický árjanismus poskytl Evropanům globální důvod pro sjednocení ras se světlejší pletí, jako jsou Sinhálci, proti rasám s tmavší pletí, jako jsou Drávidové. V Africe to znamenalo aliance s arabskými májávádskými ikonoklastickými muslimy proti černým africkým modlářským katolíkům a domorodým kmenům. V Indii a Amerikách to znamenalo aliance s ,árjanskými´ rasistickými kastovními hinduisty a zápaďany. Globální árjanismus, takto spřažený s imperialismem a árjosofickým esoterismem, nakonec vytvořil síť utlačovatelů, kteří byli v jádru ateističtí voidisté bez jakýchkoliv morálních absolutních hodnot. Když jsem byl na Šrí Lance v roce 1982, osobně jsem slyšel árjosofické teosofy diskutovat problémy sinhálských ,árjanů´ ohrožovaných tmavějšími ,primitivními´ a podřadnými rasami z jižní Indie. S využitím různých verzí teosofické teorie o kořenových rasách byli sinhálští buddhističtí árjanisté rozhodnuti vykázat podřadné Drávidy na jejich místo bezmocných pracovních sil ve státě ovládaném árjanskými buddhisty.
Šrílanská armáda okupuje 274 hinduistických chrámů v Jaffně
[13. květen 2002 05:17 GMT]
Podle původních odhadů šrílanská armáda [SLA] stále okupuje dvěstě sedmdesát čtyři hinduistických chrámů v okrese Jaffna, sdělily v neděli zdroje na Ministerstvu hinduistických věcí. Šrílanská armáda by měla vyklidit ,místa náboženského uctívání´ do 26. března 2002 podle podmínek klidu zbraní mezi Kolombem a Tygry osvobození. SLA dále okupuje stovky chrámů a kostelů v jiných částech severovýchodní provincie navzdory 46 dnům uplynulým od konečného termínu stanoveným dohodou o jejich vyklizení.
Největší počet chrámů okupovaných šrílanskou armádou je v obvodě Tellipalai. Mnohé z nich jsou ve vysoce střežené zóně rozrůstající se vojenské základny Palali v severozápadní části Jaffny.
Dohoda o klidu zbraní říká: ,Místa uctívání ve ,vysoce střežených zónách´ vyklidí veškerý ozbrojený personál a budou je spravovat civilní zaměstnanci, i když nejsou přístupná veřejnosti'.
Úředníci sdělili, že se SLA rozhodla v tomto ohledu ignorovat dohodu o klidu zbraní.
Seznam hinduistických chrámů nyní okupovaných SLA v okrese Jaffna podle obvodů:
obvod Jaffna - 05
· Nallur - 03· Chankanai - 04
· Point Pedro - 09
· Maruthankerni - 05
· Karaveddy - 02
· Sanidilipay - 03
· Chavakachcheri - 60
· Tellipallai - 172
· Uduvil - 03
· Kopay - 01
· Kayts - 07
source: www.tamilnet.com
From: "cjep_sa"
Date: Mon May 13, 2002 9:36 pm
Subject: Re: ŠRÍ LANKA: Buddhističtí mniši protestují proti
rekonstrukci hinduistického chrámu
Seznam hinduistických chrámů poškozených / zničených na Šrí Lance (malý zlomek celkových 1 800 dosud evidovaných)
1. Viswanatha Sivan Temple, Trincomalee2. Krishnan Temple, Trincomalee
3. Saneeswaran Temple, Trincomalee
4. Natesar Temple, Sivayogapuram, Trincomalee
5. Šrí Tillaiambala Pillaiyar Temple, Anbuvalipuram, Trincomalee
6. Chithivinayakar Temple, Sinnatoduvai, Trincomalee
7. Vilankulam Pillaiyar Temple, Kandy Road, Trincomalee
8. Vyrutru Pillaiyar Temple, Kandy Road, Trincomalee
9. Pillaiyar Temple, China Bay, Trincomalee
10. Upparu Pillaiyar Temple, Trincomalee
11. Kitulootra Pallaiyar Temple, Kanniyai, Trincomalee
12. Kitulootra Murugan Temple, Trincomalee
13. Barathipuram Pillaiyar Temple, Pankulam, Trincomalee
14. Pillaiyar Temple, Pankulam, Trincomalee
15. Mudalikulam Pillaiyar Temple, Pankulam, Trincomalee
16. Ellai Kali Kovil, Pankulam, Trincomalee
17. Pillaiyar Temple, Panmadawachchi, Trincomalee
18. Papanasa Teertapillaiyar Temple, Trincomalee
19. Šrí Pathini Amman Temple, Neelapalai, Kilivetti
20. Šrí Kamakshi Ambal Temple, Jaffna
21. Saiva Maha Sabha, Kurunegala
22. Udupi Šrí Muthuvinayakar Temple, Matale
23. Šrí Muthumari Amman Temple, Matale
24. Muthuvinayakar Temple, Matale
25. Šrí Chithivinayakar Temple, Matale
26. Šrí Kadiresan Temple, Matale
27. Šrí Poobalakrishnar Ashram, Matale
28. Šrí Ganga Vinayakar Temple, Madulkelle
29. Kurinji Kumaran Temple, Peradeniya
30. Šrí Muthumariamman Temple, Nawalapitya
31. Atmajothy Nilayam, Nawalapitiya
32. Athivinayakar Temple, Haldumulla, Haputale
33. Šrí Sivasubramanya Temple, Bandarawela
34. Šrí Kadiresan Temple, Badulla
35. Hindu Temple, Malangama, Badulla
36. Hindu Temple, Narangala, Badulla
37. Kali Temple, Rockhill, Badulla
38. Šrí Poobalavinayakar Temple, Peliyagoda
39. Šrí Balaselvavinayakar Temple, Maradana, Colombo
40. Šrí Devi Karumari Amman Temple, Maligawatte, Colombo
41. Venkateswara Mahavishnu Moorthy Temple, Dehiwala, Colombo
42. Šrímath Arunachaleswara Devasthanam, Colombo
43. Ramakrishna Mission, Colombo
44. Kandasamy Temple, Panadura
45. Šrí Subramanya Temple, Matara
46. Ubytovna hinduistických poutníků, Matara
Tento hinduistický holokaust je další historický projev dvojitého zla rasistického árjanismu a buddhistického voidismu, které urazily společnou cestu od árjosofického imperialismu 19. století přes dvě světové války do současného smutného stavu globálních záležitostí.
Nechť se přívrženci hnutí New Age fušující do buddhistického voidistického myšlení probudí do historické reality jeho patologie v historii, jak se právě znovu ukazuje na Šrí Lance. Je-li realizace ,absolutní nicoty´ cílem théravádské buddhistické praxe, proč je théravádský buddhismus jedním z vytrvalých myšlenkových systémů podpory tak antihumánních zvěrstev jako jsou židovský a hinduistický holokaust? Proč se voidističtí buddhisté od Japonska po Šrí Lanku připojili k nacistickému árjanismu? Proč théravádští buddhističtí duchovní tradičně představovali mocnou a privilegovanou elitní třídu na Šrí Lance i jinde? Příznivci New Age jsou naivní co se týče světových náboženství. Myslí si, že vědí mnoho, ale základ jejich poznání, často pocházející z árjosofických neo-gnostických či esoterických zdrojů, je zkažený. Tak míchají a slučují prvky neslučitelných myšlenkových systémů jako jsou altruismus a láska velkých bhaktických tradic jako vaišnavismus a křesťanství s prvky ateistického hinduismu a voidistického buddhismu. Jelikož si nejsou vědomi širších historických skutečností o vlivu těchto forem ateismu, naivně si ,hrají s ohněm´. Netuší, že ikonoklastický hinduistický impersonalismus a buddhistický voidismus různých druhů se smísily, aby vytvořily ďábelskou směs s komunisty, protestantskými fundamentalisty a Černými Muslimy, jež všichni agresívně využívají tragické situace v jižní Indii (problém dalitové versus ,árjané´) a na Šrí Lance mezi Drávidy a takzvaně árjanskými sinhálskými buddhisty. Regionálně zvláště nestálá situace v jižní Indii a na Šrí Lance představuje hrozící lidskou katastrofu nepředstavitelných rozměrů a každý z impersonalistických, ateistických a ikonoklastických světových hráčů zaujímá v odvíjejícím se dramatu svoji roli. Desetiletí kruté občanské války na Šrí Lance mohou být pouhou předehrou potenciální regionální nestability způsobené interakcí těchto zlovolných společenských sil. Nastal čas, kdy se lidstvo musí vymanit z globálního útlaku tohoto árjanského ateismu ve všech jeho formách. Je to nepřítel celého lidstva. Jeho srdcem je voidismus, jeho morálkou je z konečného hlediska to nejnižší světské sobectví a jeho společenským výrazem je lhostejnost k lidskému utrpení a kruté vykořisťování mas lidí nepočetnou mocnou elitou bez svědomí. Ve jménu náboženské korektnosti a odpoutanosti tato ateistická religiozita ospravedlnila zanedbání dharmy a podporovala nesčetné hříchy proti lidstvu, jak přímé tak zaviněné opomenutím.
Nechť božské poznání vzrůstá, odhaluje protilidská zla takového zkaženého náboženství a ateismu a uvede lidi zpět k víře v jedinou Svrchovanou Osobnost Boha-který-je-láska! Bez této obnovy je jediná lidská rasa odsouzena k pokračujícímu árjanistickému ,rasovému´ rozdělení, krutému třídnímu vykořisťování a boji a dalším genocidním holokaustům. Nechť nás Boží pravda osvobodí od těchto zel!
Modleme se ke všem svatým bhaktických tradic, aby nás vysvobodili z láskyprostých vlivů impersonalismu a voidismu v nás samotných, v našich rodinách a národech.
V modlitbě se za vaše vysvobození,
Bhakti Ananda Goswami
Související odkazy:
Vaisnava persecution by Theravada Buddhists and Sankara
impersonalists
1. část
2. část
3. část
4. část
5. část
6. část
7. část
8. část
9. část
10. část
Please support us: |